Ambalaj Atıklarının Evsel Nitelikli
Atıklardan Kaynağında Ayrı Toplanması, Taşınması ve Değerlendirilmesi
29 Ay
40 172,75 TL
1 205,18 TL
12.04.2022
Saat:10.00
Karataş
Belediyesi hizmet sınırları içinde “Ambalaj Atıklarının Evsel Nitelikli
Atıklardan Kaynağında Ayrı Toplanması, Taşınması ve Değerlendirilmesi “hakkının
29 aylığına kiraya verilmesi işi 2886 sayılı yasanın 35/a maddesine göre kapalı
teklif usulü ile 12.04.2022 salı günü Saat 10.00’da Karataş Belediyesi Toplantı
Salonunda gerçekleştirilecektir. İhalenin kapsamı aşağıda yer almaktadır.
Belediyemizce yapılacak olan ihaleye
katılabilmek için; aşağıda yer alan niteliklere haiz olmak şarttır.
Gerçek kişiler için; Kanuni ikametgahı
olması,
Tüzel kişilikler için; İdare merkezinin
bulunduğu yerin Mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret odasından
veya diğer Resmi Makamdan şirketin siciline kayıtlı ve halen faaliyette
olduğuna dair ihale yılı içinde alınmış belge,
Türkiye’de tebligat için adres beyanının
(telefon, faks ve varsa e-mail adresi belertilecek) verilmesi,
Gerçek kişiler için; Vekaleten iştirak
ediyorsa yetkili olduğuna dair noterden vekaletname, Tüzel kişiler için;
Şirketin imza ve yetki sirküleri ile şirket adına ihaleye müracaat edecek kimse
veya kimselerin bu şirketin vekili olduğuna dair Noterden onaylı vekaletname,
İhaleye iştirak eden taraflardan her
sayfası ayrı ayrı imzalanmış şartname,
Gerçek Kişiler için; Noterden tasdikli
imza sirküleri ve nüfus cüzdan sureti,
Şartname bedeli alınacak ise ödendiğine
dair makbuz,
Şartnamede belirtilen geçici teminatın
ödendiğine dair makbuz ve / veya banka teminat mektubu ile Devlet Tahvili,
(hazine kefaletine haiz tahviller) kabul edilir.
Karataş Belediyesine borcu olmadığına dair
belge (İhale ilan tarihinden sonra Belediye Mali Hizmetler ve Emlak Servisinden
alınmış olacak).
Çevre ve Şehircilik Bakanlığından Ambalaj
Atıkları Toplama ve Ayırma konusunda alınmış çevre izin ve lisans belgesi veya
geçici faaliyet belgesi.
2886 Sayılı kanun ve diğer kanunlardaki
hükümler gereğince geçici veya sürekli olarak kamu ihalelerine katılmaktan
yasaklanmış olmak.
Adli sicil kaydı.
Yukarıda belirtilen belgeler yarım dosya
içerisine konarak ihale tarih ve saati öncesi Karataş Belediyesi Çevre Koruma
ve Müdürlüğü'ne teslim etmeleri gerekmektedir. Posta ile yapılan müracaatlar
kabul edilmez.
İhale Kararı İta amirce onaylanacak ya da
iptal edilecektir.
Onaylanan ihale kararının tebliğinden itibaren
15 gün içerisinde kira bedeli peşin olarak Belediyemiz veznesine ödenecektir.
Encümen, gerekçesini kararda belirtmek
suretiyle ihaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedeli tespitte yetkilidir. Bu
hususları bilerek ihaleye katıldığından, itiraz ve dava edilemez.
İhale ve yapılacak sözleşme ile ilgili tüm
vergi, resim ve harçlarla (Damga Ver. Noter Pulu) Noter masrafları istekliye
aittir.
İhale şartnamesi her gün mesai saatleri
içinde Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğünde incelenebilir. Teklif Mektubu ve Şartnameyi
almak isteyenler 200 TL (İki Yüz Türk Lirası) bedel karşılığında satın
alabilir. İhaleye kapalı zarf içerisinde Teknik Şartnamenin bütün sayfaları ve
teklif mektubu imzalanmış ve kaşelenmiş şekilde teslim edilecektir.